Usuwanie białych plamek

Dokuczają Ci białe plamki na zębach? A czy wiesz, że możesz się ich pozbyć raz na zawsze?

Białe plamki są powodem kompleksów dla wielu osób. Ale nie muszą być! W naszym gabinecie stomatologicznym jesteśmy wstanie wyleczyć przyczynę powstania białych plamek i spowodować, że znikną one raz na zawsze! Wszystko dzięki specjalnemu preparatowi do infiltracji, który nie narusza zdrowej tkanki zęba i szkliwa. Dodatkowo zabezpiecza ząb przed dalszym ich wystąpieniem.

Skąd się biorą białe plamki na zębach?

Przyczyn powstawania białych plamek może byś wiele. Jednak najczęstszą z nich jest wstępne pojawienie się wstępnej fazy próchnicy. Bakterie wydzielają kwasy, które wypłukują minerały szkliwa i staje się ono porowate. Te porowate ślady uwidaczniają się jako białe plamy i mogą one być z powodzeniem leczone metodą infiltracji

Białe plamki mają również osoby, które przechodziły leczenie ortodontyczne i miały założone zamki. Po ich zdjęciu okazuje się, że zostają białe ślady na zębach z powodu trudności w czyszczeniu tych miejsc. Mimo, że przyczyną powstania tych plamek nie jest próchnica, leczy się ją w ten sam sposób.

Ja usunąć białe plamki na zębach?

Czy przyczyną powstawania plamek może być fluoroza?

Jeśli przeczytałeś na innej stronie, że fluoroza jest przyczyną powstawania plamek to musisz wiedzieć, że nigdy nie potwierdzono tej informacji badaniami. Niestety w internecie jest bardzo dużo nieprawdziwych informacji na ten temat.

Do niedawna białe plamki można było usunąć za pomocą wypełnienia/odbudowy w tym miejscu, które nie zawsze było estetyczne. Dodatkowo zabieg było trzeba powtarzać co kilka lat. Dużo droższym rozwiązaniem były licówki porcelanowe, pod które trzeba szlifować zęby. Teraz jest metoda, która nie ingeruje w ząb i jest najbardziej estetyczna za wszystkich! Jednocześnie po zabiegu można wybielić zęby!

Jeden ząb
Usunięcie białych plamek raz na zawsze z 4 zębów
tylko 600 zł
5 zębów i więcej
W przypadku kiedy chcesz usunąć plamki raz na zawsze z 5 zębów lub więcej płacisz tylko 199 PLN za każdy ząb
tylko 199 zł

Usuń białe plamki już dziś raz na zawsze!

To jest jedyna słuszna decyzja jeśli chcesz je usunąć i cieszyć się pięknym uśmiechem

[/vc_column]