Implanty zębów

Czy jeden z Twoich zębów wymaga uzupełnienia? Szukasz alternatywy dla ruchomych protez? Boisz się, że nowy ząb będzie wyglądał nienaturalnie i będzie uciążliwy w codziennym użytkowaniu?

Implanty to jedna z najnowocześniejszych metod rekonstrukcji ubytków w uzębieniu. Implanty są komfortowe w codziennym użytkowaniu i z powodzeniem zastępują naturalne zęby. Główną zaletą zabiegu jest fakt, że nie narusza on sąsiednich zębów, tak jak w przypadku np. tradycyjnego mostu. Ponadto pacjent nie czuje wszczepionego implantu, a nowy ząb absolutnie nie sprawia dyskomfortu, nawet podczas jedzenia i gryzienia twardych pokarmów.

Na czym polega innowacyjność implantów?

Implant jest tytanową śrubą, wykonaną z materiału tolerowanego przez tkanki żywe naszego organizmu. Śruba jest wkręcana w kość pacjenta, w celu zastąpienia brakującego korzenia zęba. Po zrośnięciu się implantu z kością, zachowuje się on dokładnie tak samo jak korzeń, który zastępuje.

Implant może zostać obciążony dowolną pracą protetyczną np. koroną ceramiczną lub porcelanową. Ząb odbudowany za pomocą implantu w codziennym użytkowaniu nie różni się od naturalnych zębów – nie powoduje dyskomfortu ani uciążliwości jak np. ruchoma proteza. Za pomocą implantów można odbudować pojedynczy ząb, 2-3 zęby lub nawet osadzić protezę.

Na rynku istnieje wiele systemów implantologicznych. Wieloletnie doświadczenie umożliwiło nam sprawdzenie wielu z nich w praktyce. W SOBOTA House Of Dentistry stosujemy wyłącznie systemy pochodzące z segmentu premium m.in. implanty szwajcarskiego producenta Straumann.

Implanty Straumann

Dlaczego stawiamy na implanty Straumann? Stawiamy na jakość, a firma ta jest jedną z najlepszych na świecie. Jako jedyna posiada swój ośrodek badawczy i prowadzi badania. Lekarze z ponad 70 krajów wszczepili już ponad 14 milionów tych implantów z pozytywnym skutkiem. To gwarancja, że implanty Straumann nie znikną z rynku tak jak tańsze zamienniki – zawsze będą do nich części zamienne. Implanty Straumann są zrobione z bardzo wytrzymałego stopu tytanu, a dzięki zaawansowanym technologiom ich ścianki są jeszcze cieńsze niż w większości pozostałych implantów. Firma Straumann jest pewna swojej najwyższej jakości dlatego daje dożywotnią gwarancję na implant.

Jak wygląda proces wszczepienia implantu?

Proces wszczepienia implantu zawsze rozpoczynamy oceną sytuacji klinicznej oraz wykonaniem zdjęcia radiologicznego. Na konsultacji implantologicznej lekarz stomatolog precyzyjnie weryfikuje stan uzębienia oraz możliwość leczenia implantologicznego. W SOBOTA House Of Dentistry używamy do tego najnowocześniejszego na świecie, koreańskiego tomografu 3D, który jest dokładniejszy niż pozostałe urządzenia tego typu. Daje to Pacjentowi komfort i gwarancję bezpieczeństwa, a ponadto umożliwia skrupulatne zaplanowanie zabiegu.

Wszczepienie implantu w SOBOTA House Of Dentistry trwa krócej niż założenie plomby lub wykonania wypełnienia. Zabieg wykonuje najlepszy chirurg w Polsce, który pobierał nauki  m.in. w USA i Szwajcarii od największych autorytetów w zakresie implantologii. Zabieg wykonywany jest bardzo delikatnie i niezwykle precyzyjnie – kładziemy nacisk aby oszczędzić jak najwięcej naturalnych tkanek. Nasze implanty przyjmują się w 98%!

Korzyści wynikające z wszczepienia implantów:

– wszczepienie implantu nie wymaga szlifowania ani jakiegokolwiek naruszania sąsiednich zębów;
– korzystamy ze sprawdzonych metod i popularnego na całym świecie systemu Straumann;
– aż 95 % implantów jest zintegrowanych z kością;
– krótki czas zabiegu  (czas założenia implantu jest nawet krótszy niż plombowanie zęba);
– komfort leczenia – Pacjent nie odczuwa żadnego dyskomfortu ani dolegliwości podczas zabiegu;
– implanty są biozgodne – dobrze tolerowane przez organizm;
– implanty są wytrzymałe i znakomicie znoszą obciążenie jakim poddawane są korzenie prawdziwych zębów;
– implanty stanowią rozwiązanie alternatywne wobec zdejmowanych protez i mostów;
– implanty poprawiają estetykę uśmiechu oraz dodają pewności siebie.

vc_column_text]

Pierwsza wizyta będzie wizytą konsultacyjną, na której wykonamy badanie i powiemy co niesamowitego możemy dla Ciebie zrobić. Wizyta jest podstawą do poźniejszego  przedstawienia kosztorysu i w żaden sposób nie jest zobowiązująca. Będzie nam przykro jeśli nie będziesz chciał dalej kontynuować ponieważ nasze usługi są na najwyższym poziomie, ale oczywiście masz taką możliwość

Implant stomatologiczny
Renomowanej firmy Straumann, wszczepiony przez profesjonalistę